28 decembrie, 2010

Foc la mănăstire

Vă scriam de curând că sunt fericită. Pentru că am reuşit cu ajutorul vostru să aducem puţină bucurie în sufletele copiilor de la Mănăstirea Marcuş, Covasna.
Copiii de la Mănăstirea Mărcuş
Azi am primit însă o veste tristă. Aproape că nici nu pot să scriu. Îmi vine să plâng. Vă cer ajutorul din nou. Măicuţa Serafima, de la Mănăstirea Mărcuş, Covasna trece printr-o nouă încercare.

Acoperişul casei în care stau cei 11 copii pe care îi creşte măicuţa a luat foc în ajun de Crăciun. Reparaţiile costă 10.000 RON. Măicuţa a luat deja o parte din materiale pe datorie. Lucrările nu pot fi amânate. Dacă acoperişul nu este reparat cât mai repede ar putea ploua oricând în casă. Măicuţa mai are nevoie de vopsea lavabilă albă de interior (casa trebuie rezugrăvită la etaj pentru că pereţii s-au afumat şi miroase a fum) şi de parchet (pentru dormitorul unde a luat foc acoperişul). Şi de bănuţi.
Am vorbit cu Maica Serafima la telefon. Sunt sigură că doar Dumnezeu o întăreşte. I-am simţit însă tristeţea din glas. Nu e greu să-ţi dai seama ce e în sufletul ei. Îmi spunea că de abia aseară le-a dat copiilor cadourile pe care intenţiona să le dea în ajun.
Copiii au plâns de Crăciun, de teamă că le arde casa. Casa lor. Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi putut întâmpla dacă focul nu ar fi izbucnit ziua. Din fericire în ajun nu a fost zăpadă şi maşinile de pompieri au putut urca pe deal pentru a stinge la timp focul. Îngerii din Ceruri au avut grijă de îngerii de la mănăstire. Şi cred că acei îngeraşi care îi veghează au făcut să aflăm de necazul lor.
Dacă puteţi să vă lipsiţi de câţiva bănuţi pentru repararea acoperişului casei în care stau copiii de la Mănăstirea Mărcuş puteţi să-i trimiteţi în acest cont:
Comşa Mariana Ligia Serafima
ASOCIATIA DE BINEFACERE "SFANTA IUSTINA"
Cod Fiscal: 14152220 Loc. Marcus, jud. Covasna
Cont BCR -Sf. Gheorghe, nr. RO53RNCB0124009682180001
BCR codul SWIFT (BIC): RNCBROBUCV0 (!ultimul caracter este cifra zero).
Pentru alte detalii mă puteţi contacta pe mail: nicoletatintea@gmail.com
Vă mulţumesc

Niciun comentariu: