21 octombrie, 2009

Vacanță. Grecia. Corfu




















7 comentarii:

ana spunea...

f frumoase pozele, ati luat si fotograful cu voi?

nicoleta tintea spunea...

Nu. Le-am făcut cu săpuniera :))) Aşa-i spun eu aparatului. Face totul aproape singur!

ADELA spunea...

Culoarea hainelor ti se potriveste de minune si e in ton cu apa de acolo, nu?

Ce fresh si frumoasa esti nemachiata!

nicoleta tintea spunea...

@Adela

Multumesc. Eu cred totuşi în puterea machiajului dar în vacanţă nici nu vreau să aud de el....

Iar turcoazul rămâne în topul preferinţelor. Aproape toate hainele din vacanţă au fost în ton....Aşa fac eu câte o pasiune pentru o culoare!

Danca Danela spunea...

nimic nu se potriveste mai bine in Corfu (kerkyra) decat turcoazul , albastrul si nisipul. Sfantul Spiridon sa va insoteasca nevoile.

nicoleta tintea spunea...

@Danela

Multumesc mult.

Am fost la Sfantul Spiridon. Si la Mănăstirea de pe Muntele Patocrator. Si la Paleokatritsa. Locuri alese, pline de lumină.

nideleacristian spunea...

Buna ziua.
Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web www.edelbeta.ro.

Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri.

In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

Titlu - Web design
url - http://www.nidweb.ro

Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs