24 aprilie, 2009

Turquoise

Turquoise. A naibii culoare. Am citit pe un site că ar fi "noul negru al fetelor".
Blonda sub acoperire mi-a trezit apetitul pentru culoarea asta după ce mi-a făcut cadou o pereche de cercei turquoise. Şi cum aveam cercei trebuia să-i asortez la ceva, nu? Mi-am luat câteva bluze în culoarea minune şi după aceea mi-am luat şi o pereche de cercei la fel, că deja aveam prea multe haine şi prea puţine accesorii în ton.
Eşarfa turquoise a devenit aproape un MUST al aspectului de zi cu zi. O cumpărasem din Italia dar nu i-am dat prea multă atenţie până când nu m-a lovit atracţia asta cromatică în moalele capului. Poate vi se întâmplă şi vouă, dar eu pot să am o mie de haine că tot patru, cinci port, alea care îmi plac în perioada respectivă.
Ca nebunia să fie completă îmi fac rochia de cununie la comandă. Şi cum să fie, cum să fie? Nu mai aveam dileme. Zic turquoise şi gata.
Nu am găsit un material simplu, într-o singură culoare. Oricum e turquoise. Asta e clar. Şi are un imprimeu.
Dilema e alta. Acum vreau şi sandale turquoise. NU, să nu îmi spuneţi ce vă trece prin minte! Nu, nu le fac la comandă. Vreau să le iau DE-A GATA. (cred că există expresia asta)
Ştiu din vaga mea pregătire cromatică că nu trebuie musai să ai şi hainele şi accesoriile în aceleaşi tonuri dar eu vreau sandale turquoise şi gata.
Înainte de a intra într-o nouă încurcătură aş vrea să vă întreb dacă puteţi să-mi daţi câteva sugestii. Poate că aţi văzut nişte sandale minune în vreun magazin pe care eu nu-l cunosc şi erau aşa, nici prea înalte, nici prea joase şi desigur, TURQUOISE.

14 comentarii:

Adela Stan spunea...

Dumnezeule mare! Daca n-as sti ca esti din Alba, as zice ca esti olteanca, ca doar astia se scarpina cu mana dreapta in partea stanga si viceversa! Sau esti masochista, vad ca-ti "place" sa cauti lucruri "imposibile". Turqoise?!?

Nicoleta Țintea spunea...

Da. Cred că a început să-mi placă. Am mai spus, dacă viaţa e simplă o complic eu...

Nadina Campean spunea...

Ma simt indreptatita sa fac mai multe comentarii:

- e bestiala culoarea, m-am indragostit de ea in liceu si pasiunea nu s-a stins

- cand am cumparat cerceii, am stat mult sa ma gandesc daca nu mi-ar sta si mie bine cu ei. ba chiar am vrut sa merg sa cumpar altii si sa ii pastrez. dar adevarul e ca iti vin foarte bine

- ok, rochie de cununie turquoise. adica eu trebuie sa ma imbrac in alta culoare??? ok, fie! de data asta trec cu vederea pentru ca e nunta ta

- sugestii nu as putea sa iti dau pentru ca tu esti sefa la sandale :)))

Nicoleta Țintea spunea...

@Nadina

La cununie chiar nu contează...nu mă supăr dacă ai o rochie de aceiaşi culoare....

Dar dacă găseşti sandale pentru ea, poate îmi spui totuşi unde
să-mi iau şi eu unele la fel :)))

Cerceii ţi pot da din când în când cu împrumut, ce zici?

maria spunea...

hai, zi cat porti la picior? ca le am eu...de fapt ii am pe pantofii turcoaz. stii unde ma gasesti :)

La Fille Aux Yeux Vert spunea...

my dear.. eu ți-aș recomanda să-ți iei sandale și accesorii de altă culoare (acuma dacă ți-ai comandat rochie turquoise), însă la cum te știu eu, sunt puține șanse să renunți la gândul "cel dintâi"!

așadar, iată aici un site cu un melanj de sandale turquoise...

turcoazul este o culoare de vară, so, din start nu merge să alături acestei nuanțe: negru, maro sau gri închis. culoarea minune este pusă în valoare mult mai bine de accesorii metalice (argintii, de culoarea platinei) sau de o pereche de sandale de culoarea pielii.

La Fille Aux Yeux Vert spunea...

aaaaa... și am văzut că au băgăt la benvenuti, în colecția nouă multe încălțări pe turquoise!

Nicoleta Țintea spunea...

@Maria

37. Asta e măsura mea.

Doamna desginer m-a prostit că port de fapt 36. Dar eu rămân la părerea mea. 37.

Nicoleta Țintea spunea...

@Mirela

Multumesc pentru sugestii. Auzi mai am o singură problemă. Am stat şi am analizat şi am realizat că vreau de fapt un material intr-un singur ton asa ca trebuie să tratez cu tanti croitoreasa sa schimb materialul. Pastrez culoarea insa.

O sa trec si pe la mall. Sunt frumoase sandalele acelea cu platforma dar nu cred că pot merge pe ele.

maria spunea...

hm, ai mei sunt 38...daca vrei ii aduc sa ii vezi

Nadina Campean spunea...

maria - sunt curioasa cum arata dessing-ul tau :)

Nicoleta Țintea spunea...

@Maria

Dacă ai timp într-o zi adu pantofii.

Dar să nu-i arăţi blondei sub acoperire....:)

Pentru că s-ar putea brusc să ai mai mulţi clienţi...

Poate se naşte vreo licitaţie :))))

maria spunea...

pai n-ati inteles, nu vreau sa ii dau. era pentru o cauza nobila :) deci ori tu ori nimeni

Nicoleta Țintea spunea...

@Maria

Am înţeles acum.

Mulţumesc.

Şi aştept să-i văd :)