15 aprilie, 2009

Mi-ar plăcea

Am primit leapşa de la Oana. (nu mai ştiu cum să fac trimitere spre link)
1. Să fiu mai slabă cu exact 10 kilograme. Nu exagerez,
credeţi-mă cu atât mai puţin aveam la vârsta de 15 ani şi nu eram deloc slabă. Şi de atunci nu am mai crescut deloc.
2. Să alerg desculţă prin iarbă.
3. Să mă întâlnesc cu prietenii mei de la mii de km distanţă...
4. Să mai simt miracolul scenei. De teatru.
5. Să retrăiesc anii de liceu cu un plus de libertate.
6. Să plec într-o călătorie. În cel puţin una. Şi asta cât mai curând. Destinaţii posibile: Lisabona, Bari, Algarve, Santorini, Balcic, Cipru, Croaţia, Roma, Veneţia, Paris...
7. Să mă reîntâlnesc cu un om care a apărut o singură dată în viaţa mea şi care m-a ajutat necondiţionat.
8. Să mă enervez mai puţin.
9. Să pot ierta în gând pe fiecare om care mi se pare mărunt şi cu suflet hâd.
10. Să aflu mai multe despre semne şi premoniţii.
11. Să găsesc drumul paralel care ar putea face misiunea să prindă contur.
12. Şi nu în ultimul rând ...să am sandale de mireasă pe măsură :))))
Pentru că am uitat cum se face trimitere spre link dau leapşa Nadinei, Adeluţei şi doamnei Fifi.

Niciun comentariu: