09 decembrie, 2012

Pe scurt, despre serbare

sursa foto: facebook Zurli
A fost o zi minunată. O zi în care am plâns, am râs, am avut emoții, am cunoscut oameni cu suflet frumos, am primit ajutoare nesperate, o zi în care am făcut surprize și am primit la rândul meu daruri, o zi în care am simțit că inima mi se rupe în două, când am cunoscut un copil bolnav de cancer care stă de la începutul anului în spital, singur, la fel cum a stat și bunul nostru prieten, Adrian, care nu mai este printre noi, o zi în care inima a dovedit că mai poate să se rupă încă o dată în două, într-un salon cu copii abandonați, când o fetiță de nici doi ani și-a întins mâinile spre mine, m-a prins de gulerul hainei, printre zăbrele și mi-a șoptit într-o bebelească "ma-ma-ma", o zi lungă de 12 ore, care s-a încheiat la ora 22.00 și a început la Spitalul Fundeni, cu o serbare minunată, în care copiii au primit doi moși, pentru că au fost tare cuminți, pe Moș Nicolae și pe Moș Crăciun, pe care l-au adus "bonus" magicienii de la Zurli, o zi în care am învățat o lecție de viață de la o fetiță care a supraviețuit cancerului și de la minunata ei mamă care ne-a explicat că boala poate fi învinsă dacă sufletele se susțin, prin iubire, o zi în care am fost colindați, în sunet de toacă străveche, în care binele a triumfat, doar binele, și doar iubirea, și bunătatea din oameni m-a copleșit, o zi în care am văzut ca la fiecare eveniment că undeva, acolo Sus se fac calculele și uneori rămân exact atâtea pachete cât mai era nevoie, o zi în care l-am vizitat la terapie intensivă pe Rareș, băiețelul de 9 ani care a făcut de curând un transplant de ficat de la mama lui și m-am bucurat să văd că este bine și mai ales fericit de fiecare dar pe care l-a găsit în pungă, o zi în care părintele din Glodeanu le-a povestit copiilor bolnavi despre Sfântul Nicolae și minunile sale, a fost o zi în care copiii din Spitalul Fundeni dar și cei din spitalul aflat în aceeași curte, adică Institutul Oncologic au primit daruri, daruri multe, multe și bunătăți care mai de care mai delicioase, o zi care a continuat cu o vizită la Spitalul "Marie Curie" unde am dus pachetele rămase și am vizitat secție cu secție pentru a le împărți copiilor, începând cu secția de oncologie, terapie intensivă, copii abandonați, pediatrie și nefrologie, o zi în care am împărțit bucurie și am primit în loc ceva ce nu se poate descrie în cuvinte. Sper ca totul să fie și acolo Sus primit așa cum l-am simțit noi, aici jos...

Vă mulțumesc tuturor, nu cred că o să pot exprima vreodată în cuvinte cât de mult ajutor am primit pentru această campanie și oricât m-aș strădui sunt sigură că aș uita să menționez pe cineva, pentru că au fost enorm de mulți oameni frumoși care ne-au fost alături. Nu am descărcat încă fotografiile dar puteți să le vedeți pe cele făcute de magicienii de la Zurli. Sfântul Nicolae să aibă grijă de voi toți!

Niciun comentariu: