21 ianuarie, 2008

A X-a zi de boală

Am pierdut noţiunea zilelor de boală. Nu le mai număr. Practic asta ar fi cam a treia săptămână. Câteva zile, răceala a fost în concediu. M-a lăsat să-mi fac de cap. Să ies în oraş şi să fac cumpărături. Apoi, m-a doborât din nou cu zâmbetul ei îngheţat şi hâd.
Fiecare zi e colorată acum de detaliile suferinţei fizice. Într-o zi tuşesc, în alta nu, dar am febră. Într-o zi îmi lăcrimează ochiul stâng iar în altă zi, supremaţia o deţine cel drept. Sau uneori, ca azi de pildă, îmi lăcrimează amândoi.
Acum am nasul roşu. Iar ca bonus mă doare şi stomacul.
Cică există voci specializate care au decretat ziua de 21 ianuarie, drept cea mai deprimantă zi a anului 2008. Poate din cauza asta mă simt şi eu aşa rău. Poate că mâine mă voi trezi în formă. Asta în cazul în care reuşesc să dorm la noapte.
NU MAI VREAU SĂ FIU RĂCITĂ!!!!!

2 comentarii:

gEORGE bODOCAN spunea...

hai mai Nico...draga de tine...hmm...ce dumnezeu...te-ai racit pentru toti oamenii din jusrul tau anul asta...sau poate pentru viitorii ani...so be happy anul viitor o sa uiti ca exista raceala...

Nicoleta Țintea spunea...

Am impresia că asta e o răceală nesfârşită....:)

Am început să iau nişte pastile, cică cresc imunitatea..Oricum până la întâlnirea de 10 ani îmi trece sigur:)