05 septembrie, 2009

La mulţi ani, Miki!

El e cel care face cea mai bună cafea. Dimineaţa.
Care îmi zâmbeşte cu tava în mână şi-mi şopteşte: "Doamna este servită!!!".
El e cel care se trezeşte în fiecare zi la fel. Niciodată posomorât. Niciodată îmbufnat.
El e cel care tace atunci când ştie că piticii au venit iar la mine şi mi-au răpit cuvintele. El e cel care îmi alungă supărările cu trandafiri. Întotdeauna roşii.
E cel care se trezeşte când în miezul nopţii tresar în urma unui vis violent. Mă ia atunci în braţe şi-mi veghează somnul.
El e cel care mă pune pe mine pe primul plan. Pe mine, înaintea lui. Şi tot el a adus echilibrul în viaţa mea.
Astăzi e ziua lui. La mulţi ani, Miki!

6 comentarii:

Nadina Campean spunea...

la muuuuulti ani, miki! sa ramai la fel de rabdator si sa faci cafeaua la fel de buna pentru printesa pantofilor! :D

Nicoleta Țintea spunea...

Mulţumim....

Adela Stan spunea...

La multi ani impreuna, Miki si Miki. Casa de piatra!

Nicoleta Țintea spunea...

@Adela

Multumim. Si de abia asteptam sa dansam la nunta.

Adela Stan spunea...

Bai, daca si lui bebe mic o sa-i spuneti Miki, o sa se produca o confuzie maaare. Tre' sa va schimbati alintaturile ca sa zic asa. Pup!

Nicoleta Țintea spunea...

@Adela

Până atunci sigur mai schimbăm alintul de câteva ori. Si copilul va avea în primul rând un nume.