15 decembrie, 2011

Pe fugă

E bună cafeaua la filtru. Foaarteeeee bună. Nu se compară cu aia de la aparatul cu fise. Pe locuri, fiţi gata, start. Spiriduşii aleg în viteză. Noroc că au de unde. Noroc că au cu ce. Jucării. Prinţese care se lipesc pe pereţi. Ce frumoaaaaase sunt! Daruri. Moşi Crăciuni captivi în globuri de sticlă. Şi fulgi care îi acoperă ca-n poveste. Cărţile. Trebuie luate azi. Încerc la....Sau poate la....Spiriduşul de acasă mă salvează. Ca de fiecare dată. Nu. Nu mai este nevoie să luăm jucării. Misiunea a fost îndeplinită. S-o ajutăm pe Alesia. Are cancer. Şi nevoie de bani mulţi. Da. Mâine vin prăjiturile. Da. E frumos puloverul pentru sărbătorită. Roz deschis. Pungi. Să luăm pungi. Şi Pampers. Şi şerveţele. Mă urmăreşte lista de NU-uri. Nu am mulţumit suficient. Nu am fost la bancă. Nu am luat cadouri de Crăciun. Nu am plătit facturile. Nu am sunat. Nu am luat card pentru aparat. Nu am reuşit să pun fotografiile pe blog. Nici bannerele. Nici ce mai vroiam să scriu. NU....Mulţi de NU. Cuvinte. Jumătăţi de cuvinte. Liste. Multe, multe lucruri de făcut. Şi tot atâtea de uitat. Mi-e foame. Mă pregătesc să comand de mâncare. Uitasem. Am mâncare. E la frigider. Cuvinte. Imagini. Cuvinte. Telefon. A luat cărţile. A găsit adresa. Pachetele aşteaptă cuminţi pe bancheta din spate a maşinii. La Valea Plopului a ars bucătăria. Şi mâncarea. Şi scaunele copiilor. Şi culorile. Şi ce mai aveau pe acolo. Vine Crăciunul. 400 de suflete nu au mâncare. Nici masă. Nici acoperişul de deasupra ei. Ce să facem? Cum să facem? Caut imagini. Telefon. Vom avea brioşe frumoase. Da. Fără cacao. Fără ciocolată. Telefon. Mâine. Da. Sunt aici. Mâine vin încolonate mai multe jucării de pluş. Da. Cobor acum. Iau portocalele. Şi sucurile teddy. Da. Am nevoie de încă o maşină pentru sâmbătă. Bingo. Am maşină! Mai tai una de pe listă. Ştiu. Am uitat să duc tăvile. Mai am şi CD-ul de sâmbătă de restituit. E ziua nepotului meu. Am febră. Trebuie să iau un paracetamol. Adrian Năstase a fost achitat. Mătuşa Tamara, adică mătuşa Danei Năstase se poate odihni deci liniştită. Unde e declaraţia cu ouăle? Băsescu vorbeşte dupa şedinţa CSAT. Pe mine mă doare gingia. Cică voi avea un dinte nou până la Crăciun. Tot timpul încerc să-mi amintesc ce am uitat. Pentru că sigur am uitat ceva. :) Ce aveam de făcut. Evident. :)

Niciun comentariu: