07 decembrie, 2013

Despre ziua de ieri


6. E o zi în care mă nasc şi mor de o mie de ori. 6. Ziua în care am pierdut-o pe Sofia. 6. Ziua în care am câştigat un înger în cer. 6. Ziua în care am coborât în Iad. 6. Ziua în care ea s-a dus în Rai. 6. Ziua mea de naştere. 6. Ziua în care primesc multă iubire de la toţi cei din jurul meu. 6. Ziua Sfântului meu, drag, Sfântul Nicolae. 6. Ziua Sfântului care mi l-a scos în cale pe Alex. 6. Ziua în care mă sună mulți dintre copilaşii de care m-am ataşat şi pentru care am făcut loc în inima mea. 6. Ziua în care vorbesc cu oameni pe care i-am văzut de puține ori dar de care m-am legat sufletește pe viață. 6. E ca un drum bătătorit de milioane de pași. 6. Bucurie, tristețe, fărâme de vise, inimă frântă, lacrimi, nădejde, deznădejde, lumină şi umbră, naștere și moarte. Sunt toate prinse aici. 6. 

Niciun comentariu: