21 iulie, 2008

Tentaţii dulci

Nu ştiu alţii cum sunt dar pe mine foamea mă paralizează. Nu pot nici să gândesc. Şi colega mea a adus bomboane de ciocolată. Uff. Până acum am rezistat tentaţiei. Dar numai după ce am căutat pe net valoarea energetică a unei bomboane. 570 de calorii?!!! Asta e chiar culmea. Eu cred că datele sunt greşite. Adică o treime din valoarea calorică pe care trebuie s-o consumi într-o zi ca să subţiezi piciorul, cum se spune.
Aşa că, NU. Nu mănânc bomboane de cioco. Cel puţin pentru moment.

2 comentarii:

Adela Stan spunea...

Cum sa-ti treaca macar prin capsorul ala frumos sa mananci ciocolata??? Pai nu spusesi ca esti la cura, ca ai fost la nutritionist? Stiu ca e al dracului de greu dar...trebuie sa fii foarte motivata! Succes!

Nicoleta Țintea spunea...

Pai nu stiu daca sunt motivata. Că ieri m-a durut stomacul iar azi-noapte m-a luat tremuratul. Încă nu mă dau bătută. Dar nu garantez nimic.