07 mai, 2009

Vise

Cam trei din şapte nopţi visez urât. Uneori atât de urât încât sunt paralizată de frică. Mă trezesc blocată de spaimă.
Azi noapte eram la război. Da. Şi normal că fugeam de inamic.
Şi mi-era teamă. Doamne, şi încă ce teamă!
În plus, mi-au căzut şi trei dinţi în vis. Asta cu dinţii nu pot s-o înţeleg. De ce tot revine coşmarul ăsta? Mă uitam în oglindă cât de ştirbă eram. Aproape că şi durerea o simt în vis. Sau cel puţin aşa am impresia.
Bineînţeles că în momentul în care m-am trezit m-am uitat la dinţişori. Erau la locul lor. Încă. Doamne ajută să rămână aşa!!!

7 comentarii:

Alin spunea...

poate ar fi bine sa faci imediat o plimbare prin parc si sa uiti de trafic. sa fugiti afara din oras. sa mergi la Felicia si sa ii spui tot ce ai pe suflet_nu uita ca poate si gandul casatoriei te poate stresa, incertitudini, frici ascunse sau pur si simplu energiile negative de care nu duce lipsa metropola fara infrastructura de metropola. hai zambeste. ca iti sade bine. da?

Nicoleta Țintea spunea...

@Alin

Probabil că ducem cu noi frici ascunse, de care nici nu avem habar...

Cine ştie când s-au cuibărit în subconştientul nostru.

Da, Felicia mi-e tare dor de ea şi chiar am sunat-o astăzi şi am schimbat două vorbe...

Nadina Campean spunea...

nico, si mie mi-e teama de ceea ce visezi tu. mai tii minte cand ai visat un super incendiu si a doua zi deschideam observatorul cu el? :)

Nicoleta Țintea spunea...

@Nadina

Uneori visele mele sunt de-a dreptul nebune. Ştii tu, găsesc rezolvări în vis şi continuarea subiectelor filmate.

În acest sens două vise au fost cele mai cele...

Unul când am visat că a fost prins un puşti căutat pentru tentativă de omor iar în vis erau prezente tot felul de detalii, inclusiv operatorul care a plecat la filmarea aia, şi al doilea când o femeie a fost omorâtă de soţul ei şi nu se cunoştea criminalul iar noaptea am visat că autorul are iniţialele I.M. A doua zi ce să vezi, criminalul a fost prins. Era soţul femeii şi îl chema Ion Marcu.

Dar visele astea coşmar mă sperie şi mă întreb uneori dacă conţin informaţii din viitor sau din trecut sau dacă sunt simple deliruri ale nopţii.

roxana toma spunea...

zic sa te potolesti! daca iti spun eu...nu termin intr-o zi! inseamna ca o sa-ti mearga bine, ca o sa fi sanataoasa, frumoasa si fericita! restul nu-i pentru oameni, ci pentru pietre :))

Nicoleta Țintea spunea...

@Roxana

Multumesc pentru gandul bun...

Adela Stan spunea...

Si eu si Ion am visat urat noaptea trecuta...Eu i-am visat urat pe parintii mei...mi-e si frica sa sun acasa. Mai stii cand si eu aveam cosmaruri foarte dese in studentie, in camin si tu mi-ai dat o cruce din lemn sa dorm cu ea sub perna?