14 decembrie, 2010

Puzzle

sursa foto: www.aradon.ro

În interior,
cald.

Ghirlande parfumate
Și curtoazie.

Un suflet rebel
Vorbește.
E ca un colos
de tristețe.
Am impresia
că un singur
cuvânt
I-ar transforma
literele
în lacrimi
Sau poate în uragan.

Mă duc,
zice.
Nu am avut timp.
Îmi iau concediu
să-mi plâng tatăl.
L-am îngropat
acum două luni.
Mă duc să-l
plâng!

Afară.
Frig.
Miros de iarnă.
Un zid pictat.
Mașini care trec
una după alta
în intersecție.

Sunt obosită.

E iarnă.
În interior
e cald.
Afară e frig.
Unii sunt afară,
Alții prinși
în interior

Iar unii
nu pot fi
niciunde.

Un comentariu:

Anonim spunea...

The meet helps to upon their own personalities. As you determine the possibilities, limits his own body, you pass patent in relation to words, to impersonate, with main part interaction ... you expand power from the outside and inside.