01 decembrie, 2010

Tot despre îngeri

Copiii de la Mănăstirea Marcuș, Covasna

Am primit primii bănuți. Și prima scrisoare către copii, scrisă de Tudor cu ajutorul lui mami. Tudor a renunțat și la cartea cu Albă ca Zăpada.

Luna, care are 5 ani mi-a promis că îmi va trimite de la Alba-Iulia un desen pentru copiii de la mănăstire. Iar Maica Stareță ne-a anunțat că fetițele, împreună cu singurul "frățior" învață de zor colinde, ca să ne întâmpine cum se cuvine, pe 19 decembrie.

Copiii se gândesc la dulciuri și la jucării. Ca orice copil care îl așteaptă pe Moș Crăciun. Maicile ne-au vorbit și despre nevoile mai pragmatice. Pentru copii au nevoie de mâncare dar și de produse pe care le folosim și noi - săpun, pastă de dinți, șampon etc. Și mai e un gând care nu le dă pace - să adune 2.500 RON, cât costă reparația microbuzului care le duce pe fete la școală.

Sincer eu mă gândesc la un singur lucru, dacă părintele Arsenie Boca a văzut în chip tainic, cu ochii sufletului că în poiana unde s-a ridicat Mănăstirea Marcuș "vor cânta îngerii", sfântul va aranja lucrurile așa cum știe el mai bine.

P.S Am uitat să vă spun. Dacă aveți un pachet de biscuiți, o jucărie sau o pungă de orez în plus noi le adunăm pe toate în Antenă. Adică puteți aduce ceea ce aveți de dăruit la adresa din Băneasa. Întrebați de mine la recepție. Mulțumesc.

Niciun comentariu: