09 decembrie, 2010

Din puțin se face mult

Ce bine
ar fi
dacă ar fi
mereu
Crăciunul,
sau Moș Nicolae
sau măcar
decembrie.
Ce bine ar fi
dacă am dărui
mai mult
și am aștepta
mai puțin.

Zilele acestea
Mi-au amintit
din nou
Că din puțin
se face mult.

Ajutoarele Moșului
împachetează.
Stați fără grijă!

Mai e puțin
și cadourile
pleacă spre copilași.

P.S 1 Mulțumiri Mariei, Simonei, Oanei, Adelei, Mihaelei, Sandrei, Teodorei, Roxanei, Ancăi, Marianei, Luizei, Gabrielei, Găbiței, Octaviei, Alexandrei, Marinei, Adrianei, Mădălinei (pentru cutii), lui Fifi și lui Adi, surorii mamei mele, lui Adelin, lui Petre, lui Tavi, lui Marius și doamnei care face curăţenie.
P.S 2 Mulțumiri tuturor celor care au transmis mesajul pe facebook, pe blog sau prin viu grai și în egală măsură le mulțumesc celor care se vor implica zilele următoare.

P.S 3 Mă iertați dacă am omis pe cineva.

P.S 4 Cadourile se strâng până pe 17 decembrie seara.
P.S 5 Completez lista. Mulţumiri Ioanei şi lui George.

Niciun comentariu: